Utmaning!

Jag antar utmaningen på eget insiativ via Pelles Personliga blogg...

Regler
Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler i din blogg
Berätta sju saker som är både alldagliga och knäppa.
Utmana sju personer i slutet av detta inlägg genom att nämna namn och länka till dem.
Låt dem få veta att dom är utmande genom att lämna en kommentar.


1 - Har mitt namn på ramen till nummerplåten bak på bilen. (Fick den i present av en vän)

2 - Just nu jobbar av ren envishet för att jag inte vill sitta hemma, fast jag borde vara hemma och läka.

Dum dristighet?! Eller ekonomisk och inte vill få massa sjukdagar?! Ja det är väl lite av varje!


3 -
Haft över 10 jobb och mitt nuvarande jobb har jag haft i fem år. (fyller 26 nästa sommar och inte uppsagd från något jobb)


4 - Kört ner i en djup slänt en gång för länge sen. Snor halt var det och var på en isbana vägen var liten och gick som en måne. Men vill inte kalla det att jag körde i diket. Tekniskt sett var jag med ett av hjulen på vägen och lite i slänten, inget av bilen eller annat var ens i närheten eller nuddade dikets botten.


5 - Gillar roliga utflykter och min senaste var när jag och en kompis åkte och satte oss vid en grillplats vid en sjö och drack te när det var kolsvart och stjärnimlen lyste skarpt. Oplanerat och härligt.


6 - Impuls är lite mitt ord. Vill jag nått så gör jag det. Men visst är jag vettig iaf :)


7 - Jag tycker det finns något negativt och posetivt med allt. Och försöker alltid få det posetiva att vinna!


Ja då kom jag fram till att utmana andra. Jag kommer inte ens på sju bloggar jag kan länka till :)
Men vore kul att utmana dessa :) (Hoppas ni inte blir allt för ledsna på mig?!) Men själklart, alla som är inne och läser få givet vis ta efter utmaningen, men glöm inte att länka till mig då ;)

Sussi
Maddepladder
Virrhuvet
Levekungeric

Kör hårt!!

Kommentarer
Postat av: virrhuvet

haha klart jag antar utmaningen. Har inga problem heller med det du frågade om med kommentaren, jag skriver det som svar med egen kommentar där, det kan ju vara fler som är nyfikna:) Jag e lessen att jag vart dålig att svara på kommentarer den sista tiden och skrivit på din blogg oxå men det är orken som styrt, jag har som inte knappt ides vara ute på nätet. Men nu är energin tillbaka:) ska börja trippa till en kurator oxå, det känns bra, jag klarar mig nog utan, men jag vet oxå hur skönt det kan va å prata med någon som inte är involverad i ens liv. Nu har förrästen de tryckt upp min op historia, det e coloplast och om du har assistans, så går det få den genom den tidningen gratis:)

Kramar och kärlek.

2008-11-07 @ 19:45:42
URL: http://virrhuvet.blogg.se/
Postat av: Nilla

Härligt att du antar det =)

Får gå in och läsa där, smidigt att svara där frågorna ställs! Gör så jag med.

Det är ingen fara tjejen. Jag har förståelse, det gå upp och ned mer ork känslor humör och tankar. Jag har ju följt din blogg och läst. Så varit införstådd. Men jag ger inte upp att kommentera ändå. Svar får man tidsnog :P

Skönt att orken din är tillbaka! Jag hoppas att resultatet på tentan blir bra!

När det gäller kurator tycker jag du gör rätt. Har du varit hos någon förut? Jag går hos en nu, gått tre gånger. Och vi sitter och diskuterar saker, och kommer in på saker som är skönt att prata om. Det stärker än (fast man redan känner sig stark) Man får lixom kännslan att man inte gör/tänker fel (finns inget rätt eller fel, men jag själv känner så). Ja jag läste i coloplast assistans att man kunde gå och svara på några frågor eller så och så fick man ett exemplar. Tänkte jag göra ju, men låg och fick dropp när jag läste tidningen, så får hämta den nu och göra det. Så jag får dit ex!

Kram

Var rädd om dig & var stark!

2008-11-07 @ 19:58:42
URL: http://nillano.blogg.se/
Postat av: pelle

KUL INLÄGG!



Fast nu går jag till andra bloggen! ;D

2008-11-08 @ 22:47:18
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0