En bra och skoj dag!

Dagen har varit super bra.
Sovmorgon, underbart skönt tänk om man kunde börja 09.00 varje dag. Rena paradiset.
Sminka mig fint, åt frukost packa matlåda och åkte till posten för att hämta ut paket. Men dom hade inte öppnat.
Så åkte till kontoret och satte igång och jobba. Allt flöt på och fick mycket gjort. Bokade in en kursdag en informations dag och annat. Nu återstår det att förbereda min del om informtionsdagen.
Kan jag nog hinna med lite på vanliga arbetspasset imorgon. Gäller att vara effektiv =)
Efter att jag varit i Örebro idag så åkte jag till ICA och handla till posten och hämta ut paketet och nu har jag ätit kvälls macka och ska slappa lite. Blir nog en tidig kväll idag, ladda batterierna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0