Kontor

Idag har jag varit hos stomi läkaren. Min kirurg kom även in och tittade på såren jag fortfarand har kvar.
Haft dom i 67 dagar nu, och vanligt är 10-14 dagar. Så nu efter många olika omläggningar tetstar vi nu silvernitrat.
Håller tummen att det funkar! Vill ju läka så man kan börja träna upp bålen och kroppen för att sedan gå vidare.

Imorgon ska jag jobba på kontoret.
Efter det ska jag till kuratorn.

Ligger nu och kollar på Grey´s Anatomy.
Sen blir det att sova. Får lite sovmogon imorgon.
Helt underbart! Slippa gå upp 05.00 det känns i kroppen.
Hur mycket orkar man egentligen?!

Ha det så bra!
Om du vill, så håll en tumme för mig... att såren ska ta vändning och läka.
Tack =)

Kram

Kommentarer
Postat av: pelle

Ja, Hallsberg var min startstation. Din förvåning tar jag för att du är en neeeerking? Haha.

2008-11-06 @ 15:26:00
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0