Så var man hemma igen

Henrik ringde på eftermiddagen och fråga om jag skulle komma över till han och äta ikväll. Bor i husen bredvid varandra. Elin, Andreas, Martin och Camilla skulle också komma över.
Jag tackade ja, och la mig i soffan och slappa igen.
Erika ringde och sa att hon just kommit hem och det var ström avbrott i hennes hus, frågade fall jag också hade det. Vi bor också grannar, bara ett hus imellan. Men jag hade inte strömavbrott. Orsaken var att det tydligen brunnit i deras elskåp.
Lagade lite pyttipanna med ägg och fortsatte kolla på webbtv, gjorde sen ordning mig för att gå över till grannen.
Skönt att det var hos grannen, känns som hemma. Och bara folk man känner, jag älskar visserligen att träffa nya människor. Men är inte i skick riktigt nu. Hade givetvis velat vara på Erics fest också, men i det skick jag är i för tillfället passa det bättre på hemma plan en att åka tre mil för att gå på fest/maskerad/krogrunda. Jag hoppas ni fick en bra kväll utan mig iaf :)
Maten hos Henrik var super god! Bjöds på rödvin och jag testade lite grann, är ingen rödvinsdrickare. Så vi gick hem till mig och hämta en flaska vitt. Jag drack samman lagt ett glas vin (fullt glas)
Så nu har man testat det och får se hur det gick, men tror inte det gör så stor skillnad.
Satt och små prata och hade det trevligt....
När vi skulle gå såg vi massa mössor, så jag och Millan fick varsin... eller ja vi roffa åt oss. Tack Henrik! :)
Ne nu blir det att sussa...
Krama kudden och ta sovmorgon imorgon, har inte bestämt tid med lillebror för däck bytet än. Men gissar på att vi är redo båda två runt 13 tiden.
Sov gott alla!
Var rädda om er & var starka!

Bjuder på en bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0