Svenson

Godmorgon!
Dimmigt nu på morgonen.
Jag har nu vinterdäck på, skönt. Dess värre blev det inte som jag skulle haft utan det får vänta lite.
Så det blev navkapslar detta år, urs vad jag ogillar navkapslar. Men men, ska man ha en svenson bil får man väl ha svenson navkapslar också.
När jag kom till jobbet idag sa Stefan -Vad söt du är.
Så min ny mössa var nog ett bra köp då :)
Nu äter jag frukost på jobbet... Vid åtta kommer teknikerna igen.
Efter jobbet idag ska jag till Örebro.

Igår såg dagen ut så här
Jobb och tekniker som jag tidigare skrivit
Till förrådet, Martin hjälpte mig. Sen däckverkstad och där strula det lite, skulle haft mina orginalfälgar med nya vinterdäck på men deras däckmaskin paja =( Så jag gjorde det alternativet jag hade haft i bakhuvet. det var att köpa ett däck 185/65 15 fem bult istället. Bra för plånboken just nu. 200kr istället för 3200kr. Blir väl att försöka hitta något sen när man har mer stålar att ta av.
Nu är bilen vinter redo iaf, för glycolen kolla jag för några veckor sen och igår kom skatteugglan kom igår så nu ska den på när jag har tvättat bilen.

Hörs snart igen, trevlig dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0